10/12/2010

Hejda grillning

Nu i helgen akte Carl, som tillhor samma organisation som mig till Ambato. Carl har last klart sin spanska och ska nu till Ambato for att arbeta med micro krediter. Det kanns valdigt trakigt eftersom han ar den enda jag kan prata svenska med har. Men samtidigt ar det kanske bra for min spanska att inte fa prata svenska. Det har i vart fall varit skont att han var kvar har under min forsta vecka i vart fall.
I lordags eftermiddag firades Carl av med en mastig grillning hemma hos Jake. Jake ar den enda av oss som har tillgang till grill sa det fick bli hemma hos honom.



Vi grillade upp pa Jakes tak och medans vi vantade pa att maten skulle bli klar njot vi av utsikten.




Det blev ordentligt med mat och jag kan inte komma ihag sista jag var sa har matt. Gott var det!






Jag vet inte om det behover tillaggas men det blev ingen midddag efter detta, det fick helt enkelt inte plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar