10/04/2010

Familjen

Familjen Herrera som jag bor hos bestar av mamma Katy (som ar hemma fru) pappa Patricio (som arbetar pa en karaokebar) tva dottrar 16 och 17 ar samt en son som ar 10 ar. Utover detta bor det 8 studenter hos dem i aldrarna 17-19 ar. Dessa studerar vid universitetet i Quito vilket ocksa ar landets storsta och hogst rankade universitet i Ecuador. 

Katy och Patricio ar valdigt snalla och omtanksamma. Det kanns som att de forstar att jag har det lite tufft och de forsoker verkligen att fa mig att kanna mig som hemma. 

Hade tankt ta lite bilder av Quito nu pa morgonen men det ar lite for molningt for att fa bra bilder sa det far vanta.  

Har kommer lite bilder pa mitt rum i vart fall. 


3 kommentarer:

  1. vilket fint litet rum du har fått =)
    är det hello kitty överkast?? ser att binky intagit en bra plats vid sängen också. jätteroligt att läsa din blogg maggan. ta hand om dig! kram maria och lia

    SvaraRadera
  2. Va kul att du laser. Ja, Binky har fatt den basta platsen precis bredvid sangen. Han haller ett oga pa mig sa att jag skoter mig....
    Saknar er sjukt mycket. Ta hand om er ocksa! Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad roligt, vi bodde i samma världfamilj. Sängen kommer du vänja dig vid det blir faktiskt ganska skönt att sova sådär hårt efter ett tag :) (amanda från galapagos)

    SvaraRadera