12/17/2010

Inga bilder pa obestamd tid

Igar lyckades jag bli ranad pa kameran i centrala La Paz.
Det borde jag val ha forstatt, vill man behalla sina saker sa far man kedja fast dem vid kroppen.
Trakigt pa alla bilder jag tagit fran La Paz och trakigt for att jag inte kommer kunna ta nagra fler bilder pa obestamd tid. Saken ar den att kameror, mobiltelefoner mm ar bade dyrt har samt att de endast tillhanda haller ett aldre sortiment. Sa vi far se nar jag har rad att kopa en ny kamera.
Nu ar jag ytterligare en erfarenhet rikare, har samlar vi pa oss minsann.

2 kommentarer:

  1. Nähää, så fruktansvärt tråkigt! Hoppas det inte var en otäck upplevelse, hellre att man inte märker någonting när det händer. Åå, vad arg man blir :-(

    SvaraRadera
  2. det var tråkigt med kameran men så kan det bli synd på allt du fotograferat nu gäller det att du tittar och tittar så du fäster allt på näthinnan
    många kramar

    SvaraRadera