12/17/2010

Gringo byxan

Nu har aven jag inforskaffat gringo byxan, efter nasta 3 manders vagran. Dessa byxor bars av i princip alla turister och ar det inte byxan sa ar det trojan med de karaktaristiska randerna i olika farger. Jag vill egentligen inte kopa pa mig typiska turist saker men jag behovde verkligen ett par ytterligare langbyxor. Jag har tre par byxor med mig sa egentligen borde jag klara mig men inga av dessa ar sakskilt skona att resa i. Ett par chinos och ett par jeans som ar perfekta att ha de dagara det ar molnigt och mina vandrar byxor som ar helt oslagbara vid vandring och daligt vader, men inga av dessa ar sarskilt skona att bara vara i. Kanske kan jag aven fa nytta av dessa i varmare lander. I annat fall ar det ingen forlust, 40 kr ar inte mycket att orda om.
Ett par bla/vit randiga fick det bli men det finns i alla mojliga fargkombination.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar