12/17/2010

Ett fynd

Jag har lange kannt mig obekvam med att bara runt pa mobilen bara for att veta vad klockan ar. Det ar inte bara det att ran risken okar, vilket jag redan erfarit. Chansen okar aven att jag sjalv har bort den och jag maste dessutom hitta stallen dar den kan laddas. Ja, har ar det inte sjalvklart att ha ett el uttag i rummet. 
Jag gjorde i vart fall slag i saken och kopte mig en klocka. Forsokte att hitta en sa ful som mojligt sa ingen vill ta den ifran mig. 
Det blev en turkos Spiderman klocka, jag ar sa nojd sa.

1 kommentar:

  1. vi hoppades få ett skype på julafton men du hade nog inte tillgång till någon dator vi var hemma hos Micke och barnen var så upphetsade att det inte var klokt men till slut kom tomten och det blev lugnt här är det forfarande kallt och på vissa delar snökaos jag fick uppfattningen av Tina och Micke att du var på väg till Argentina men dit skulle du väl inte men vad vet jag hoppas allt är bra med dig vi tänker på dig många många kramar annemari

    SvaraRadera