11/24/2010

Sista veckan i Quito

Tiden gar sa otroligt fort. Jag vet inte riktigt vart all tid har tagit vagen. Det har ar min sista vecka i Quito, min sista vecka som volontar... aaa vart har all tid tagit vagen. 
Nu ska jag helt plotsligt borja resa runt, helt sjalv...men det ska bli kul. 
Jag kommer att mjukstarta lite med ett par dagars avkoppling pa Galapagos.
Jag langtar efter att fa simma med sjolejon, hajar, pingviner och kanske en och annan skoldpadda. Vi far se vad som gommer sig ute i havet...

1 kommentar:

  1. Åhh, nu väckte jag nästan lilla O när jag läste detta blogginlägg då jag skrek iiiiiiii av stor förtjusning. Äntligen Galapagos :-) Väntar med spänning på bilder och blogginlägg därifrån. Det måste ju vara lika fantastiskt som man drömt om.

    Kraaam

    SvaraRadera