11/25/2010

Att skamma bort sig sjalv

Som alla eftermiddagar har i Quito sa regnar det givetvis. Eftersom jag endast packade med mig tva par skor, dessutom tygskor, i vaskan hit sa var dessa dyblota innan jag ens hunnit halvvags hem. Den har dagen struntade jag dock i att skynda mig hem, jag var ju anda blot. Istallet gick jag in pa ett fik och kopte mig en varm kopp choklad och en tallrik pannkaka. 
Jag satt dar en bra stund och tittade pa nar regnet oste ner. Jag funderade pa varfor jag inte gor det oftare, skammer bort mig sjalv det ar ju sa enkelt. Aven om det bara var varm choklad och pannkaka sa madde jag valdigt bra efterat.
Igar var jag forbi en av butikerna dar man kan kopa begagnade bocker och aven salja bocker som man last och inte vill bara runt pa. Efter att ha spenderat ca 1 timme bland bokhyllorna och raderna av bocker bestamde jag mig for tva stycken, tva som jag aldrig hort talas om innan. Jag gick dar ifran nojd over mina fynd, som sagt, det ar sa latt att skamma bort sig sjalv. Ska bli skont att fa lite tid for lasning i hangmattan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar