11/19/2010

Regn och Magsjuka

Nu ardet verkligen vinter har. Regnet oser ner. Regnar det inte hela dagarna sa regnar det i vart fall halva. I mandags fick jag slut pa klader och skor. Allt var antingen blott eller smutsigt. Jag tog pa mig de enda torra klader jag hade kvar, linne, short och flippflopps och sprang over till tvatterian. Dar bad jag dem snallt om att snabbt som attan tvatt och torka min klader...

Som att det inte var nog med att regnet oste ner sa blev jag magsjuk, igen. Det ar tredje gangen pa 7 veckor och jag borjar bli lite smatt trott pa det. 
Efter att ha spenderat storsta delen av onsdagen i fosterstallning inne i badrumet sa borjade det antligen kannas battre och jag vagade mig ut i huset. 
Frun i huset dar jag bor (Katy) var snall och gav mig en stor kopp te som skulle lunga magen. Som tack for det spydde jag ner mitt rum fem minuter senare. Ja, vi visar alla tacksamhet pa olika satt... 
Nu har det i vart fall lungat sig och jag hoppas att jag nu kan fa slippa fler omgangar magsjuka. Det kanns som att min kvot ar fylld.  

1 kommentar:

  1. Fy sjutton vad hemskt med magsjuka och dessutom dåligt väder. Lite klyschigt men...efter regn kommer alltid solsken :-) Stor kram

    SvaraRadera