1/10/2011

Venice Beach

Venice Beach ar ett speciellt stalle. Pa nagotvis verkar det kravas att det ena personen ar varre an den andra. Det rader nagon sorts inflation pa knappgokar....
Eftersom jag bara hade tva dagar i LA valde jag att bo och tillbringa tiden pa Venice Beach. Det har varit ganska mycket flangade fram och tillbaka sa jag kande att det var ett bra tillfalle att bara gora ingenting. Eller jo, jag hade ett uppdrag: Kopa kamera :-)
Jag ville ha samma kamera som innan men den fanns bara som bestallningsartikel via internet med leveranstid pa 5 dagar sa jag fick tanka om. Det blev en Canon Power Shot A3100. Jag ar inte nojd men den duger och nu kan jag ta lite bilder igen :-)

1 kommentar:

  1. va bra att du fått tag i en kamera så att vi får se hur du har det här är det förkylt just nu och varmare så nu smälter det många kramar
    anne-marie

    SvaraRadera