1/15/2011

Big Foot!!

Nar jag landade i Auckland och skulle ga av planet fick jag knappt pa mig skorna. Mina fotter hade forvandlats till tva jatte klumpar. Jag har aldrig varit med om fotterna svullnat forut nar jag flygit. Jag antar att det kan vara en kombination av en 13 timmarflygning tillsammans med ytterligare ett antal flygningar under veckan.
Ja, det har blivit en hel del tid pa flyg och flygplatser.
Forst ut av Asunsion till Lima.Sedan bara det av fran Lima till Quito. Efter att ha vilat en dag i Quito gick flyget mot Guayaquil dar det var byte till San Jose (Costa Rica). I Costa Rica var det ater dags att byta plan for att komma till LA. Efter tva dagar i LA 13 timmar fly mot Auckaland.
Da ar kanske resultatet sa har fina fotter....

2 kommentarer:

  1. Oj, ja man kan se att de är rejält svullna dina stackars fötter. Stödstrumpor är ju nästan ett måste när man flyger så där mycket och länge. Ha en fortsatt bra resa!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Stödstrumpor is the shit : ) Hoppas du har det toppen på NZ. Är så spänd på att höra vad du gör.

    kram på dig!

    SvaraRadera