1/13/2011

Hey! You're Swedish!!!

Under en morgonpromenad langs Venice Beach hor jag hur nagon plotsligt  skriker efter mig.
- Hey!
- Hey you!! 
Jag vander mig om och dar star en man med skagg, har som star at alla hall och trasiga klader. Han ser ut som en ovardad jultomte ungefar. 
Jag hinner tanka att f** varfor vande jag mig om, jag kommer aldrig bli av med den har typen...
Han tittar pa mig och sager: 
- Hey, you're Swedish!
Jag svarar: 
- Yes, how could you know?
- You're far to pale to come from here....
- Yes, but I could have been from Norway or Denmark.
- Oh no, you couldn't. You have the Swedish walk...
Dar ser man, vi har tydligen en speciell gangstil vi svenskar.....

1 kommentar:

  1. här klagar vi på att det kommer en dm snö till och så ser man hur läget är i australien östsidan tur att du inte ska dit likaså brasilien tur att du inte är där nu idag har vi firat tipawans 12-årsdag hon fyller visserligen på söndag men då har vi innebandyträning och julfest. nu lyckades jag bränna vid apelsinmarmeladen jag tyckte det lukta lite konstigt men jag hade glömt att jag hade plattan på usch ja många kramar ta hand om dig vi saknar dig
    anne-marie

    SvaraRadera