2/07/2011

Temptations

Jag agnade som sagt ett  par timmar till att vandra runt i Fitzroy och titta pa en massa saker som jag vill ha men som jag varken har rad att kopa eller plats for. 
Ibland nar man hittar riktigt fynd sa finns dock vissa undantag fran kopforbudet, 100 kr regeln till exempel. Denna regel innebar att kladinkop under 100 lappen ser jag som att de aldrig har hant, det ar en mycket bra regel.
Jag hittade denna klanning pa en outlet. Priset: 10$ kvalade latt in under 100 kr regeln, underbart... 
Maste aven tillagga att jag behovde den verkligen.....  :-) 

2 kommentarer:

  1. jättesöt och dessutom är det ju inte så mycket tyg så den tar inte så stor plats här är det snö igen vad kan man vänta sig det är ju endast februarimnga kramar anne-marie

    SvaraRadera
  2. Det låter som en vettig regel (men jag vet inte om jag skulle klara av att hålla mig till den)! Och en liten klänning borde man ju kunna knöla in i packningen. :) Jättefin var den!

    SvaraRadera