2/20/2011

Surfing in Byron Bay

Efter lite avkoppling och hiking i Blue Mountains var det dags for lite mer action. 
Tre dagars surfing i Byron Bay stod pa schemat.
Vi borjade lite forsiktigt pa stranden med teknikovningar for att paddla och resa oss upp pa bradan. Sedan vad det dags att foroska praktisera detta i vattnet. Jag lyckades sta upp pa forsta forsoket men faktum ar att det svaraste och jobbigaste var att paddla ut till de bra vagorna. 
Efter att ha svalt alldeles for mycket saltvatten och med valdigt omma knan avslutades 2,5 timmes framgangsrik surfing. Jag var  helt slut i kroppen den riktigt smartan kom dock forst dagen efter. Jag tror till och med att jag hadde ont i lillfingret...
Efter tre dagar av detta var det nog och dags att aka vidare. Har forsokt att lagga upp lite bildbevis fran surfingen men det verkar inte vilja fungera sa jag aterkommer med bilder fran detta vid senare tillfalle.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar