9/28/2010

Nu bär det av....

Nu är det dags att åka. 
Det är inte många timmar kvar och nu börjar jag nog så smått att bli nervös. Jag har packat om väskan flera gånger och just nu känns det som att jag skulle kunna ha en släng av ADHD eller damp.....jag har föreställt mig att det nog borde kännas så här i vart fall. Det liksom kryper lite på ett sätt som gör det svårt att vara stilla.
Jag vill bara säga hej då till alla som jag inte hunnit prata med idag. Vi ses snart, tiden går fort. 
Jag har tyvärr inte hunnit med några inlägg den senaste tiden då det varit så mycket runtomkring. Jag kommer givetvis att berätta om familjen jag kommer att bo i och allt annat också, det kommer men inte just nu. 
Nu ska jag lägga mig ett par timmar innan det är dags att åka mot Arlanda. Jag uppdaterar så snart jag kommer åt internet. 
Ta hand om er och jag kommer att sakna er så mycket!!!

2 kommentarer:

  1. I morse när jag vaknade var den första tanken "Nu sitter Magdalena på planet". Hoppas att du får ett bra dygn på alla flygplan och flygplatser och att jet lagen går över snabbt! Tänker på dig och saknar dig redan!

    Kram L

    SvaraRadera
  2. Ja, nu bär det äntligen av! Jag e laddad å redo att läsa och kommentera för fullt de nästkommande 8 månaderna. Så himla bra att jag är föräldrarledig så att jag kan ägna mycket tid här :-)

    SvaraRadera