9/20/2010

A new friend


Jag tänkte att jag skulle introducera en nya vän.
Det var nämligen så att när jag var hem i helgen och träffade mina underbara vänner så hade de ordnat med resesällskap till mig. Nu finns det inte en chans att jag kommer att känna mig ensam, inte ens för en sekund. Samtidigt så kommer jag att tänka på mina vänner varje gång jag ser honom. 
Låt mig presentera Binky. 
 


Han kommer alltså att hänga med under hela resan, varvet runt. Det är alltid kul med en nya bekantskaper.
Jag hoppas att vi kommer att trivas ihop och ge oss ut på många roliga äventyr. 
En annan blivande nära vän är Everest, även vi kommer att dela många upplevelser tillsammans. Packad och klar, redo för avfärd. Nu är det bara ca en vecka kvar.

3 kommentarer:

  1. Ta hand om Binky!! Och dig själv!! Kram /Malin

    SvaraRadera
  2. De ska bli så spännande att följa dig på den här resan många kramar Anna

    SvaraRadera
  3. det är bra att ni är två och Binky verkar ju vara nån med fötterna på jorden och har säkert ett gott omdöme så du kan få en del visa råd där. jag ringer mormor

    SvaraRadera