8/26/2010

En blogg?

Ja, då skall ett första inlägg skrivas. 
Jag måste erkänna att det känns ovant och en aning obekvämt att skriva så här öppet. Kanske är det vetskapen att vem som helst kan läsa det som skrivs men framför allt att det sparas. Det är inte som när något sägs och sedan glömms bort utan allt finns kvar. Kvar som en påminnelse om de tankar och känslor som en gång bubblat inombords.
Det är många tvivel, kommer jag kunna skriva något intressant och spännande, kommer någon orka läsa det som skrivs. Ja, det är alltid lite skrämmande i början när man ska göra något nytt men samtidigt är väl bara att prova och se....

4 kommentarer:

  1. Det kommer att gå jättebra, både med resandet och skrivandet!


    //Tobbe

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli så himla bra bästa du! Vi är ett gäng som följer dig, och vi tycker det är intressant och superkul såklart!

    SvaraRadera
  3. de kommer gå hur bra som helst vännen ja kommer titta in hela tiden =)

    kram angelica

    SvaraRadera
  4. Jag kommer orka läsa, det vill jag lova och jag är inte ett dugg orolig för att det inte kommer vara intressant eller spännande :-)

    kramar

    SvaraRadera